maandag 16 juli 2012

En dan na 8 weken...

...dan vliegen ze uit, mijn pupjes. Ik heb weer genoten van de pups en ga ze heel erg missen. Gelukkig heb ik weer hele fijne nieuwe baasjes gevonden voor ze, waar ze hopelijk een heerlijk en lang leven gaan hebben. Dit weekend zijn de eerste 5 pupjes vertrokken. Hier is het weer even wennen aan de stilte in huis, maar het geeft een goed gevoel dat alle boefjes een warm mandje hebben gevonden! Volgens de eerste berichten gaat het ook erg goed met de pups. Ik wens alle nieuwe eigenaren erg veel plezier met hun Wise Tails pupje en ik kijk uit naar de verhalen en de foto's!

Senna
Ik wens de Fam. de Lange heel veel geluk en (knuffel)plezier met dit hele lieve meisje.


Joep
Ik wens Bram en Jouke veel plezier met dit lieve ventje en hoop dat Mara en Mees echte maatjes met hem gaan worden.


Pippa
De Fam. Krook wens ik een heel lang, gezond en gelukkig leven met dit ondeugende meisje dat hopelijk weer wat extra leven en gezelligheid in huis brengt!


Mylo
Ik wens Edwin en Belinda veel geluk met de 'gezinsuitbreiding' en hoop dat jullie veel plezier gaan beleven met deze stoere jongen.


Joep
De Fam. Schuchard/Kühbauch wens ik heel veel (speel)plezier met dit super vrolijke jongetje dat ook heel erg veel van knuffelen en aandacht houdt, maar daar gaat hij vast niet te kort aan komen bij jullie!

   

2 opmerkingen:

  1. Kei leuke foto's!!!
    Zal idd stil zijn in huis,... Hier is het na net 5 min geblaft te hebben ook stil!;)
    Weltrusten!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kei leuke foto's!
    Zal idd stil zijn in huis, hier is het na net 5 min geblaft te hebben ook stil,...
    Welterusten!!;)

    BeantwoordenVerwijderen