zondag 22 juli 2012

Al weer een week geleden...

Het is alweer een week geleden dat de eerste pupjes naar hun nieuwe huisje zijn vertrokken. Ik mis ze wel heel erg, maar gelukkig houden de nieuwe baasjes me up to date en ontvang ik regelmatig verhaaltjes en foto's! Dat is erg fijn en leuk! De pups doen het ook allemaal erg goed dus daar ben ik heel erg blij om.

Zoals ik al eerder vertelde zijn de eerste 5 pups inmiddels vertrokken. Dat betekend dat ik nog wat langer van 3 meisjes mag genieten. Meggie, Maika en natuurlijk mijn eigen Madison zijn er nog en daar geniet ik volop van! Het zijn echt heerlijke pupjes en echte ondeugden!

Hier wat foto's van de afgelopen week van de 'drie musketiers':


Meggie (in het midden) is een beetje vies want dat kleine frummeltje is gewoon zonder pardon in een bagger sloot gesprongen! Ze schrok er zelf ook wel een beetje van en haar zusjes ook want er kwam opeens een zwart monster op ze af! Kleine boef!


Lieve Maika:


Stoere Madison:


En ondeugende Meggie:


Ik kom eraan:


He, wat zie ik daar?:


Kijk wat ik gevonden heb! Gras!! Meggie is helemaal blij:


Samen spelen (Maika en Madison):


En samen poseren:



Madison:


Vandaag had ik een badje met water voor de pupjes neergezet, nou dat was één groot feest! Ze vonden het geweldig!

Hé, daar kunnen we in! Eén, twee...


Meggie en Maika:


Met zijn drietjes: 


Meggie:


En Maika:



Geen opmerkingen:

Een reactie posten