dinsdag 5 juni 2012

Alle oogjes zijn open!

Dus het is de hoogste tijd voor een paar mooie portretjes van de pups! Kijk en geniet;)

Teefje Rood, de kleinste van het stel maar wel een pittig ding!



Reutje Lichtblauw, een lief mannetje met een eigen willetje!



Teefje Bruin, als eerste geboren en een lief rustig meisje!



Reutje Groen, onze macho man en altijd haantje de voorste!



Teefje Paars, een nieuwsgierig meisje dat zich niet op haar kop laat zitten!



Reutje Donkerblauw, een dromerig jongetje met een stoer uiterlijk!



Teefje Lila, een vriendelijk en rustig meisje!



Teefje Roze, de dikste van het stel en heel nieuwsgierig!



Natuurlijk kun je nu nog niet heel veel zeggen over de karaktertjes van de pups, maar dit is mijn eerste indruk. Ik ben benieuwd of dat nog heel veel gaat veranderen de komende weken.

8 opmerkingen:

  1. Aaah wat een geweldig mooie foto's!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, wauw dat is een snelle reactie ;) Leuke foto's he! Ik vind ze zelf ook geweldig:) Het was niet makkelijk om ze allemaal op de foto te krijgen, maar gelukkig kun je tegenwoordig met die digitale camera's heeeeel veeeel foto's maken, en dan zit er vanzelf wel iets leuks tussen;)

      Verwijderen
  2. Ja echt heel erg leuk om ze zo per pup te zien!! Krijgen steeds meer zin in volgende week,...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super schattige foto's weer!! Leuk om ze allemaal apart te zien ;-) Ontzettend zin in volgende week !

    Groetjes Lindsay

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik blijf er naar kijken! Wat een schatjes!! Ben je er al druk mee Marlotte?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, verslavend he! Ik heb ook al weken geen tv meer gekeken:) Ben er al best druk mee, en het wordt steeds drukker! Helemaal nu de oogjes en oortjes open zijn en ze zometeen pap gaan eten! Ook ga ik er 's nacht nog een paar keer uit, gewoon om even te kijken of alles goed is;) Nu ze wat groter worden hoeft dat straks niet meer. Maar ach je hoort mij niet mopperen hoor ik vind het erg leuk en doe het graag :) Ook erg leuk dat alle pupkopers zo betrokken zijn! Dat geeft een goed gevoel:)

      Verwijderen