dinsdag 19 juni 2012

4 weken

De pups zijn al weer 4 weken en doen het nog steeds hartstikke goed! Er wordt steeds minder geslapen en steeds meer ontdekt, ze beginnen nu ook echt te spelen met het speelgoed in de ren. Heel erg leuk om te zien! Inmiddels zijn ook alle nieuwe baasjes al een keer langs geweest. Van te voren ben ik daar altijd een beetje zenuwachtig voor. Het is toch altijd weer spannend of het klikt en of je er een goed gevoel bij hebt. Gelukkig is dat absoluut het geval! Ik heb de laatste week allemaal leuke enthousiaste mensen ontmoet die helemaal voor een hondje gaan, daar ben ik echt heel erg blij mee! Een pak van mijn hart;)

Hier ook weer wat foto's van de pups natuurlijk (@ Fam. Krook de roze olifant staat helaas niet op de foto's, ze zijn er namelijk helemaal gek van en hij moest echt even in de was;))











3 opmerkingen:

  1. Helemmal super weer de foto's, en ik ben blij dat de roze olifant in de smaak is gevallen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke foto's!!! Wat een schatjes zijn het toch,.. Alweer zin in zondag!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super schattige foto's weer! We hebben zo'n zin in maandag.. Sterkte met de drukte die al deze pups met zich meebrengen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen