zondag 27 mei 2012

Namen

De stamboomnamen van de pups zijn bekend! Na de geboorte van het nest heb je als fokker tien dagen de tijd om de pups aan te geven bij de Raad van Beheer en dan moeten ook de stamboomnamen bekend zijn.

Zoals ik al eerder geschreven heb zal het thema van dit nest 'Olympic Horses' zijn. Alle pups zullen op hun stamboom de naam van een paard krijgen dat ooit op de Olympische Spelen een medaille heeft gewonnen. Ik heb voor dit thema gekozen om de volgende redenen:
-          Molly heeft als stamboomnaam: Tika Trails If Wishes Were Horses
-          Deze zomer zijn de Olympische Spelen
-          En last but not least zijn paarden, naast Labradors, mijn passie.
De namen worden als volgt:
Voor de jongens:
Wise Tails Royal Kaliber
Wise Tails Lucky Boy
Wise Tails Top Gun

Voor de meisjes:
Wise Tails Butterfly Flip
Wise Tails Custom Made
Wise Tails For Pleasure
Wise Tails No Mercy
Wise Tails Royal Love

Ik hoop dat de nieuwe eigenaren de namen leuk vinden! Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd of de nieuwe baasjes al een roepnaam voor de pup bedacht hebben?

6 opmerkingen:

  1. Prachtige stamboom namen Marlotte!
    Jazeker heb ik al een naam voor mijn meisje: Lizzie

    Groetjes Lindsay

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Lindsay,

      Fijn dat je de namen leuk vindt! En Lizzie vind ik echt geweldig! Echt leuk! Dat wordt vast een heel lief meisje;)

      Groetjes Marlotte

      Verwijderen
  2. Leuke stamboomnamen heb je verzonnen!
    Voor onze pup hebben we na lang zoeken ook een naam gevonden.. Myl(l)o. Hoe we het gaan schrijven weten we nog niet maar met dubbel l is de link met Molly zo gelegd :-)

    Groetjes uit Ede

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Edwin en Belinda,

      Ook al zo een leuke naam! Als je het met dubbel l schrijft is het inderdaad wel heel grappig! Dan is ie vernoemd naar zijn moeder:)

      Groetjes Marlotte

      Verwijderen
  3. Wat een mooie namen,.. Ook wij hebben al een naam voor onze pup; Joep!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Joep is ook zo een lekkere stoere naam! Leuk hoor! Ik vind alle namen die de pups gaan krijgen echt heel erg leuk! En wat goed dat jullie er allemaal al uit zijn! Ik ben nog heel hard aan het nadenken voor mijn eigen teefje.

      Groetjes Marlotte

      Verwijderen